חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש לי מרתף בגודל 4.70*4.30*2.00 איזה גודל ונטה אני צריכה לרכוש. אני מבקשת את פרטי הונטה במדוייק. תודה

שלום לוריט

נפח המרתף הוא כ- 40 מ”ק, בדרך כלל למרתף יש צורך ב-20 החלפות אוויר בשעה, זאת אומרת שיש צורך בונטה שספיקת האוויר של הונטה תהיה לפחות 800 מ”ק/שעה.

על מנת לתתיעוץ מקצועי יש לדעת מס’ פרטים נוספים כגון ” מיקום הדלת וחלונות, לשם מה משמש המרתף למגורים או מחסן, האם יש במרתף מקלחת ושרותים, האם יש קיר חיצוני וכו’.

אנא התקשרי אלינו לטל. 08-9207004 שלוחה 720 ותעני ברצון

בברכה ונטה בע”מ


יש לנו ממ”ד לדעתי 12 מטר שמשמש כחדר שינה הורים ועומד להיות מוכנס אליו תינוק. אני רוצה לבחון אפשרות אוורור. אנחנו גרים במושב בשרון. אשמח אם תחזרו אליי עם שאלות או תיאום לקבלת הצעת מחיר

שלום נעמה

ליעוץ אנא פני למנהל אזור המרכז של חברת ונטה , אביב טל. 0547912853  ותעני ברצון

בברכה

ונטה בע”מ


יש לי חדר מנועים של הבריכה מבטון מזויין בגודל של גובה – 1.55 רוחב – 2.20 אורך – 3 מהחום נוצר לחות שעשויה להרוס את המשאבות איזה סוג וגודל וונטה אני צריך.

שלום יורם

על מנת לתת פיתרון יש צורך במספר פרטים נוספים כגון: האם יש כלורינטור בחדר, האם קיים חלון , האם דלת חדר המשאבות יש בו רפרפת וכד’ , לפיתרון אנא פנה למנהל אזור צפון של חברתנו ותענה ברצון. מנחם טל. 054-7912855 .

בברכה ונטה בע”מ


חדר ממ”ד סטנדרטי בגודל של כ 8 מטר שזקוק לאוורור. גילינו כעת בחורף שיש הצטברות של עיבוי שיוצר פטריות על הקירות. הבנו שיש אפשרות להרקיב ונטה בפתח האוורור של הממ”ד (שפונה לפנים הבית. לעצתכם הטובה אודה. תודה

שלום עידו

אכן בממ”ד ישנה חובה להתקין ונטה, באם יש פתח תקני של “8 (200 מ”מ ) יש להתקין ונטה מדגם 200S  המתאימה בדיוק לפתח של “8 . באם ישנו פתח אחר יש להתאים ונטה מתאימה. יש לזכור , בכול מקרה, שכשמפעילים את הונטה יש להאיר דלת או פתח לכניסת אוויר אחרת יוצר ואקום ולא תהיה תנועת אוויר כלל , אנא פנה אלינו למרכז השרות ותענה ברצון . טל. 089207004 שלוחה 720 .

בברכה ונטה בע”מ


מבקשת הצעה לאוורור מרתף, הבנוי משני חדרים וגודלו כ 45 מטר תודה

שלום עדי

על מנת לייעץ מקצועית חייבים מס’ פרטים נוספים כגון האם יש חלונות, האם יש קירות חיצוניים, היכן ממוקמת הדלת, למה משמש המחסן וכו’ .

ליעוץ אנא פנה למנהל אזור מרכז של חברת ונטה , גבי בוקובזה טל. 0547912863 ותענה ברצון .

בברכה ונטה בע”מ


אורך 2.7מ, רוחב 1.8מ, גובה 2.8מ. משמש כחדר ארונות, צמוד לחדר שינה. החדר סובל מלחות, בעיקר בחורף. מהו הדגם המתאים (להתקנה בפתח 8″ הפונה החוצה), שקט ככל האפשר (או הפעלה ע”י טיימר בזמנים שלא בבית?). תודה, אלי

שלום אלי

יש באפשרותך לרכוש ונטה דו-כיוונית מאיכות טובה המתאימה לחדר ארונות בקוטר של “8 , הדגם הוא  ונטה 200RDK עם מפסק אלקטרוני .

הונטה היא דו-כיוונית ומצוידת בווסת מהירות רציף. באם רצונך לרכוש את הונטה מאתר האינטרנט אנא לחץ כאן.

בברכה ונטה בע”מ


שלום רב יש לי מקלטת בתוך הבית קטן מאוד , בערך 2 על 2 ויש לן צינור איורור , האם ניתן להתקין בתוכו ונטה שתאורר קצת את המקום ?

שלום אודי

התשובה חיובית לחברת ונטה מספר פתרונות לאוורור מקלטים , על מנת לייעץ  חייבים לדעת מהו קוטר הצינור , בדרך כלל מקובל שקוטר הצינור במקלטים קטנים הוא “8 (200 מ”מ).

אנא התקשר למרכז שרות הלקוחות של חברת ונטה ותענה ברצון . טל. 089207004 שלוחה 720.

בברכה

ונטה בע”מ


שלום רב, יש לי לקוח בעל סטודיו יוגה/פילאטיס במרתף, הם רוצים אמצעי אוורור בגודל 30*30, חד פאזי עם תעלה בצורת ר בגודל 50*50 סנטי’ (כול זרוע אורכה כ50 סנטי’. אשמח להצעתכם. בברכה, אריק

אוורור מרתף | איוורור מרתף | איוורור מקלט |

שלום אריק

לא ברורה השאלה ולא ברורות המידות כמו כן יש צורך בנפח החדר. אנא התקשר אלינו לייעוץ , פנה למרכז השרות טל. 089207004 שלוחה 720 , לרפי

בברכה ונטה בע”מ


יש לי מרתף ללא חלונות, עם דלת. שטח המרתף כ 10 מ”ר, עובי קירות המרתף 40/50 ס”מ. ברצוני לאוורר את המרתף. להלן השאלות: 1. האם אפשר להתקין ונטה בדלת הכניסה? 2. לאיזה כיוון להתקין? להכניס אוויר או להוציא. 3. אני מתכוון לחבר את הונטה לשעון שבת, כמה זמן להפעיל ביום? 4. אין צורך לקדוח חור לכניסה / יציאת אוויר? תודה גדעון

מפוח למרתף | איוורור מרתף |

שלום גדעון

התקנת ונטה בחלון לא תגרום לאוורור  המרתף. על מנת לאוורר חלל יש צורך בהכנסת אוויר באותו הקצב שיוצא האוויר מהמרתף, יש צורך מול הונטה המוציאה אוויר לעשות פתח לכניסת אוויר, אחרת יווצר ואקום והאוויר לא ינוע. אם קיים קיר חיצוני יש לעשות פתח הכי רחוק מהמקום שם הותקנה הונטה.

כן אפשר להתקין לונטה טיימר ולכוון את זמן פעולתה.

אנא התקשר למנהל אזור הצפון של חברת ונטה , אבנר לונדון טל. 0547912855 ותענה ברצון

בברכה

ונטה בע”מ


שלום, יש לי מעבדה בממ”ד ואני צריך לאוורר אותה (מכיוון שיש בפנים דבקים). אודה לעזרתכם, יהונתן

שלום יהונתן

נעזור ברצון, אך חייבים לדעת איזה סוג דבקים יש לך במעבדה, יכול להיות ויש אדים דליקים הנפלטים מהדבקים ובמקרה זה תצטרך ונטה מוגנת פיצוץ. לשם מתן יעוץ אנא פנה למנהל השיווק אחיעם טל. 0547912850 ותענה ברצון

בברכה

ונטה בע”מ


בביתי מרתף בגודל 85 מ”ר. למרתף כניסה אחת מהחצר. רק בקיר אחד ישנה אפשרות לפתוח פתחים לאיוורור. כיום יש ריח נוראי של טחב ולחות במרתף, מכיוון שהוא אטום ורק דלת אחת קיימת. איזה סוג של מאווררים אני צריך לרכוש ולהתקין? וכמה מאווררים? גובה המרתף 2.4 מ’. כמו כן באיזו תדירות המאוור/ים צריך להיות מופעל? האם אני צריך 2 מאווררים שהאחד דוחף אויר מבחוץ, והשני יונק את האויר החוצה?

שלום מור

מרתף סגור מקובל ב 15 החלפות אוויר בשעה. אם נפח המרתף הוא 204 מ”ק יש צורך בונטה בספיקת אוויר של מעל 3000 מק”ש.

הונטה המתאימה ביותר היא ונטה פנל “16 מדגם  ER-400. שאותה אפשר לרכוש גם באמצעות אתר האינטרנט של חברת ונטה., בצידו החיצוני של הקיר יש להתקין רשת הגנה . על מנת לרכוש באמצעות אתר האינטרנט של חברת ונטה אנא לחץ כאן.

יש להזכיר כי בזמן הפעלת הונטה יש להשאיר דלת פתוחה או להשאיר חריץ בין הדלת לרצפה ברוחב של 1.5 ס”מ

בברכה

ונטה בע”מ


שלום, האם קיים מפוח שיכול גם להכניס וגם להוציא אויר? הכוונה שיהיה לו טיימר או משהו אחר, כך שנגיד במשך דקה הוא מכניס אויר ואז הוא משנה כיוון ומוציא את האויר מבלי שיהיה צורך בשינוי ידני?

שלום שגיא

יש לחברת ונטה, מכשירים שיכולים לעבוד דו-כיוונית גם ונטות תעשייתיות וגם ביתיות, אך ניתן לעבוד רק ידנית בהיפוך כיוון. יש לונטה מפסקים מיוחדים לעבודה דו-כיוונית. גם ונטות מיוחדות לאיוורור מקלטים ומרתפים.

בברכה ונטה בע”מ

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      logo venta