חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאווררי תקרה עם תאורה מובנית

האם כדאי לבחור במאוורר תקרה ללא תאורה או מאוורר תקרה עם תאורה מובנית? ובכן, זהו ויכוח שמתנהל כבר תקופה לא קצרה. צד אחד טוען שמאווררי תקרה ללא תאורה מאפשרים יותר יד חופשית בעיצוב התאורה בבית, בעוד הצד השני טוען שכיום, מאווררי תקרה עם תאורה מובנית יכולים להוות פריט עיצובי בפני עצמם, ולכן עדיפים. חברת וונטה מוכרת את שני הסוגים, ושניהם מצוינים, יעילים ואמינים באופן חסר פשרות. עם זאת, נציין כי אכן יש כמה יתרונות למאווררים עם תאורה מובנית.

ראשית, נציין כי כיום, גופי התאורה המותקנים במאווררים מספקים אור בעוצמה הנחוצה, לא מסנוורים ומפיצים את האור בצורה נכונה, בניגוד לסטיגמות שנדבקו אליהם, שמקורן בגרסאות הישנות יותר.

מאוורר תקרה עם תאורה מובנית

יש כמה יתרונות נוספים עבור מאוורר תקרה  עם תאורה מובנית:

  1. במרבית הבתים בישראל יש נקודת חשמל אחת המשמשת לתאורה, הממוקמת בתקרה. על מנת להתקין מאוורר ללא תאורה, בנוסף לכלי התאורה שיש בבית. זה ידרוש עבודת תשתית מורכבת יחסית, שתגזול לכם זמן יקר וכסף, שלא לדבר על מקרים בהם אי אפשר להוסיף נקודת חשמל נוספת.
  2. רכישה נפרדת של מאווררים וגופי תאורה תביא, מן הסתם, לעלויות גבוהות יותר, הן ברכישה והן בהתקנה.
  3. על מנת שמאוורר יפזר את האוויר בצורה מיטבית, מומלץ להתקין אותו במרכז החדר. מאחר וברוב הדירות יש נקודת חשמל אחת בכל חלל, הנמצאת במרכז ומשמשת לתאורה, התקנת מאוורר ללא תאורה תצטרך להיות לא במרכז, מה שיוביל לפיזור לא טוב של האוויר.

לסיכום, אין ספק שלמאווררי תקרה עם תאורה מובנית יש יתרונות חשובים. איזה מאוורר הכי מתאים לכם? באתר של וונטה תמצאו מבחר רחב ועשיר של מאווררים מהשורה הראשונה, ואנחנו בוונטה נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה!

חם באתר

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      logo venta