חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאוורר אסתטי או מאוורר תקרה פונקציונלי

בקניית מאוורר תקרה לבית, עולה תמיד ההתלבטות בין בחירה במאוורר תקרה פונקציונלי חזק, איכותי ויציב לבין מאוורר אסתטי, שישתלב באופן מושלם עם הבית.

לא צריך להרחיב על היתרונות הרבים של מאוורר תקרה, במיוחד כעת כשהקיץ נמצא בעיצומו. אם אתם אוהבים משב רוח טבעי ומעוניינים לחסוך בחשבון החשמל, אין ספק שמאוורר תקרה יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים לקירור הבית. השאלה היחידה שנותרה היא באיזה דגם לבחור? דגם איכותי וחזק או דגם מעוצב?

 

מאוורר אסתטי לעומת פרקטיקה

אם התחלתם לשוטט בין החנויות וניסיתם להתרשם מהדגמים השונים, בוודאי הבחנתם שמאווררי תקרה רבים מגיעים בעיצוב בנאלי או עיצוב תעשייתי. נכון שכאשר מדובר בפתרון קירור לבית, צריך להתמקד ביעילות ולא במראה, אך בכל זאת מדובר במוצר גדול ומסיבי ואי אפשר להתעלם מהפן האסתטי.

אז מה באמת חשוב לבחון כאשר בוחרים מאוורר תקרה לבית? הנקודה הראשונה היא כמובן התאמת המכשיר למבנה, הן מבחינת עצמה והן מבחינת גודל. יש מאווררי תקרה עם 3 או 4 כנפיים המגיעים במהירויות שונות. חפשו את הדגם שיתאים לגודל החדר ויוכל לפזר את האוויר בצורה אחידה. הנקודה השנייה זו הפעלת המאוורר. יש מאווררים המגיעים עם חוט או כפתור ויש מאווררים המגיעים עם שלט אלחוטי, המאפשר הפעלה מרחוק. מה יהיה לכם יותר נוח?

הנקודה השלישית זו עצמת הרעש בעת ההפעלה. וודאו שאתם לא בוחרים במאוורר תקרה שפועל ברעש רב, מכיוון שזה יקשה עליכם לישון ויפגע בחוויית השימוש. 

הנקודה הרביעית מתייחסת לעיצוב המאוורר. הפונקציונליות אינה חייבת לבוא על חשבון האסתטיקה, לכן חפשו מאוורר אסתטי שיוכל להשתלב היטב בסגנון העיצוב שבחרתם לבית, הן מבחינת הצורה והן מבחינת הגוון וגוף התאורה הנלווה.

עם מאווררי התקרה של ונטה אתם לא צריכים להמשיך ולהתלבט. דאגנו לכם למאוורר הייטק מעוצב, 60 אינץ’ ו 48 אינץ’ במגוון צבעים. המאוורר כולל תאורת לד מובנית, מנוע שקט ו- 6 מהירויות שונות הניתנות לכוונון גם באמצעות שלט אלחוטי רחוק.

מאוורר התקרה שלנו משלב בצורה אידיאלית בין פונקציונליות לאסתטיקה. לקבלת פרטים נוספים ובירור אודות דגמים ומחירים, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר  בט”ל 1-800-668899 או לפנות דרך האתר. שיהיה קיץ נעים!

חם באתר

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      logo venta