חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצננים לחודשי הקיץ

חם לכם? לא אוהבים מזגנים? רוצים לחסוך בכסף ובחשמל- מצננים לחודשי הקיץ זה הפיתרון עבורכם

אין מה לומר. אנחנו חיים במדינה חמה עד מאוד. כשבנוסף לחום, אנו נאלצים להתמודד גם עם אחוזי לחות גבוהים, מה שלא בדיוק מיטיב עם עומס החום. הלחות הופכת את החום למעיק יותר, ומי מאיתנו לא מכיר את התופעה של לצאת מהמקלחת נקיים, ולאחר ממש מספר דקות להרגיש כאילו “התקלחנו” שוב לזכותה של הלחות…

בחודשי הקיץ אנחנו מוצאים את עצמנו מסתובבים רבות באיזורים ממוזגים, ופחות בחוץ. מי מאיתנו שעובד במשרד, וודאי חווה את הויכוחים התמידיים על טמפרטורת המזגן.

מזגנים הם צרכני אנרגיה וחשמל ידועים. לעיתים הקור שלהם אינו נעים ולעיתים, בעיקר במזגנים ישנים יותר, הרעש של המנוע לא נותן מנוח.

כמו כן, למזגנים יש נטייה לייבש את האוויר יתר על המידה, ומי שרגיל ללכת לישון עם מזגן לאורך כל הלילה, וודאי שחווה את התופעה שבה קם עם פה יבש ואף מלא.

כיום, ניתן ליהנות מקירור חלל החדר/ הסלון או המטבח, ללא כל צורך במזגן, וזאת באמצעות מצננים לחודשי הקיץ.

 

מצנני אוויר למעשה עובדים בשיטת האידוי, ובכך מונעים את ייבוש האויר תוך הענקת אויר קריר ונעים.

מצננים הינם מכשירים ניידים, בדיוק כמו מאווררים, על כן, אם יש לך בית קטן ואין צורך לקרר את כל החדרים, או שאתה מעוניין לחסוך בהוצאות, מצננים יכולים להיות הפיתרון הטוב ביותר עבורך, שכן הם עוברים יחד איתך ממקום למקום. כך שאם מבשלים, ניתן לקרר את איזור המטבח באמצעות המסנן, ואז לקחת אותו אתכם לחדר השינה כאשר אתם הולכים לישון.

תחושת הקירור המתקבלת מהמצננים הינה מיידית, ללא כל צורך לחכות זמן רב עד להרגשת קירור האיזור.

כמו כן, העלויות הינן נמוכות יותר, שכן אין לו כל צורך בהתקנה מיוחדת, והחשמל שצורך הוא מופחת יותר.

יתרון נוסף של מצננים הוא שיש האפשרות להוציא אותו אפילו לגינת הבית ביום חם, וליהנות מחוויה מחוץ לבית, כאשר האוויר סביבנו קריר ונעים. המצנן יכול למנוע מאיתנו להסתגר בבית בחודשי הקיץ.

 

חם באתר

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      logo venta